Spyder

Szállítás és kézbesítés

Szállítás

Nézze meg a termék részleteinél annak elérhetőségét (raktáron, 10 nap, stb.) és utána adja hozzá a kézbesítési időt az alábbi táblázatból – a kiszállítási időt az általunk küldött (feladásról szóló) értesítő e-mailtől kell számítani.

Minden csomaghoz tartozik egy követési szám.

Fizetési módok

Fizetési mód GLS utánvéttel
Banki átutalás  1600 FT 1200 FT  
PayPal (online bankkártya)   1600 FT
 Ingyenes

Bankkártyával való fizetés

Visa, Mastercard, American Express

A PayPal kaput használjuk annak érdekében, hogy még több lehetőséget biztosítsunk Önnek: fizessen bankkártyával vagy PayPal.


Házhozszállítás GLS-el

A GLS házhozszállítási szolgálat az alábbi táblázat adatai alapján tudja biztosítani a kézbesítés idejét. A megadott napon a PPL kézbesítő telefonon fogja keresni Ön, így kérjük, legyen aznap elérhető a megadott telefonszámon!

A GLS rendszerének köszönhetően Ön bármikor nyomon követheti a megrendelt terméket ezen az oldalon. 

A szállítás ára - 1600,- FT

Az utánvét ára - 1200,- FT

Pénzvisszafizetési garancia – 14 nap

Tart az online vásárlástól?

Megszabadítjuk a félelmeitől! Tiszta, jogszabályos házhozszállítási feltételeket biztosítunk, ezzel csökkentve aggodalmait.

Nem tetszik a termék, amit rendeltem. Mit csináljak?

Indok nélkül visszaküldheti a terméket nekünk, és mi visszafizetjük a pénzét (nemzetközi banki átutalással). VAGY – választhat akár másik terméket is.

Feltételek a cseréhez vagy a pénzvisszafizetéshez:

  • a termék sértetlen, használatlan, jól becsomagolt, további kereskedelmi forgalomba hozható állapota - az eredeti címkéjével.
  • az átvételtől számított 14 napon belüli feladás (törvénybe iktatott limit)
  • a csomaghoz egy darab számla másolata és egy szituációt megmagyarázó levél melléklete, továbbá a visszatérítési szándék jelzése (termék, pénz)

Reklamációe

1. Minden gamisport.eu vásárlónak joga van a kézbevételtől számított 24 hónapban a reklamációra hibás termék esetén.

A jótállás az alábbiakra nem vonatkozik:

  • termék sérülése szállítás közben (ilyen esetben a szállító céggel kell felvenni a kapcsolatot)
  • termék sérülése megfelelő használat és viselés esetén 24 hónapon letelte után
  • termék sérülése rendellenes használat vagy a tulajdonos által okozott kár esetén 
  • termék sérülése külső tényezők és rossz kezelés esetén

2. A vásárló köteles megszemlélni a terméket és értesíteni az eladót 3 napon belül.

3. A vásárló köteles értesíteni a kézhezvételtől számított 3 napon belül bármilyen nyilvánvaló, látható hiba esetén az eladót e-mailen keresztül (store@gamisport.hu).

4. A vásárló köteles minden esetben egy számlamásolatot, a fizetés és a termék szállításának bizonylatát bemutatni egy reklamációs üzenet formájában az eladó felé.

5. Az eladó nem vállal felelősséget az üzemeltetési károkért, a termék nem megfelelő használatáért, a külső események okozta sérülésekért és a helytelen kezelésért. Ezen fajta károkra nem vonatkozik a jótállás.

6. A reklamációk a cseh törvények szerint kerülnek kezelésre.


Online vitahatározat

2016 február 15.-től lép hatályba, az Európai Bizottság létrehozott egy platformot bíróságon kívüli vitarendezésre. Így lehetőséget adva a fogyasztóknak, hogy megoldják vitájukat online rendelésekkel kapcsolatban mindennemű bírói eljárás bevonása nélkül. Ez a vitarendezési eljárás a következő linken keresztül érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nem vagyunk kötelesek és nem is fogunk részt venni alternatív viták rendezésében bíróságon kívüli (nem jogi) személyek előtt az EU Online Viták Rendezéséről szóló rendelet értelmében. Amennyiben panasza lenne a megrendelt termékkel kapcsolatban, az alábbi címen tudja felvenni a kapcsolatot velünk: info@gamisport.hu

 

E-shop adminisztrátor

Levelezési címünk (csere, reklamáció):

GAMIsport-jeans, s.r.o.
Koperníkova 1158
73961  TŘINEC
Czech Republic