Panaszeljárás
Hogyan kell eljárni a panasz
Amennyiben probléma merül fel, vagy hibák a megvásárolt árut, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, és ismertesse a problémát, hogy van az áru. Szolgáltatást nyújt átfogó és speciális információk, javasoljuk, hogy lehet-e orvosolni a hibát magad, vagy meg kell indítani a panaszkezelési eljárást.
Abban az esetben, meghibásodást, a hibás árut kell küldeni azonnal, akkor már nem lehet használni. Hibáiról így tovább segítette létrehozása kapcsolatos hibák. Ebben az esetben a kérelmet elutasították.
Abban az esetben, terjedelmes áruk olyan szolgáltatásai, látogasson el a technológia közvetlenül Önnek (abban az esetben indokolt igény, akkor nem fizet semmilyen díjat vagy hajózási) a kis áru, szükséges, hogy az árut a szolgáltatást személyesen, futárral vagy postai úton. A település a jogos panaszok további díjakat.
Cím panaszok esetén:
Gamisport - panaszok osztály
Frýdecká 201
Trinec 73961
Tel.: 420 558 988 147
E-mail: info@gamisport.cz
Amikor a küldő árut a panaszt kell benyújtani a szállítást a következő dokumentumokat:
- Számla / adóigazolást (másolat)
- megfelelően kitöltött panaszlevelet (fontos a részletes leírást a hiba)
A pályázatok benyújtásának határideje az igény rendezésében
Ha van egy fogyasztói panasz foglalkozik majd egy 30 napos időszak.
Visszatérítést postai csekken nem lehetséges.
§ 561 "(1) Ha a kötelezettségvállalás, hogy több módon joga van választani az adós eltérő megállapodásának hiányában. A lehetőség azonban nem vonhatja vissza."
A érvényét veszti az alábbi esetekben:
Mechanikai sérülés miatt gondatlan kezelése.
Viseljen a termék és annak részei, mivel a normál használat.
Lejárt, ha a bejelentett áruk garanciális idő időpontját megelőzően a követelés.
A nem megfelelő felszerelés, kezelésével, működtetésével, kezelésével vagy gondatlanságából árut.
Az áru megsérült az elemeket.
Az áru megsérült rosszul megválasztott, vagy rosszul karbantartott.