Spyder
Spyder

MENU ☰

GYAKORI KÉRDÉSEK

KÉZBESÍTÉS ÉS POSTAKÖLTSÉG

Mennyibe kerül a postaköltség?

A rendelés végső ára az ÁFÁ-t már tartalmazza. A postaköltség a rendelés végén adódik hozzá a teljes árhoz. További információ a kézbesítés és postaköltségről.

Mit jelent pontosan az „ügyintézési idő”

Ez az az idő, amire szükségünk van az Ön rendelésének feldolgozásához, csomagolásához és elküldéséhez. Ezután már csak a szállító cégen múlik, mennyi idő alatt kézbesítik a csomagot.

Más országokba is szállítanak?

gamisport.cz; gamisport.sk; gamisport.pl; gamisport.ro; gamisport.si; gamisport.eu

A TERMÉKEK ÉS ELÉRHETŐSÉGÜK

Hogyan válasszak árut?

Az áruk kategóriák és alkategóriákra vannak bontva, amik tartalmazzák a részletes termékeket. Választhat csoportok, stílus, márkák és keresőszavak (a keresőben) alapján.

Mit csináljak, ha nincs olyan méret, amire szükségem van?

Minden – az oldalon - feltűntetett áruval rendelkezünk fizikailag is a boltunkban – ezért lehetséges, hogy néhány esetben akár 3 napon belül is kézbesül a termék. Ha mégsem találta meg a keresett méretet, látogasson vissza később, hátha addigra frissülnek az adatok. Gyakran cseréljük a raktárkészletet. Nyugodtan írjon nekünk, és kérdezzen a méret elérhetőségének dátumáról. Egyszerűen nem adunk el olyan terméket, amely nem áll rendelkezésünkre.

Még mindig nem kézbesítették a rendelésem, aminek már 3 napja meg kellett volna érkeznie. Vajon megjön, mikor?

Még egyszer megismételjük, a terméknél jelzett napok száma az az idő, amire szükségünk van a rendelése feldolgozásához, csomagolásához és küldéséhez, a többi a szállítón múlik. Kapni fog egy e-mailt, mely értesíti Önt a küldés idejéről.

Valahol meg tudom venni a kinézett árut személyesen is? Merre van a raktárjuk/boltjuk?

Raktárunk a Cseh Köztársaságban, Třinec-ben van, nincs más boltunk Európában. További információ a raktár megközelítéséről.

A rendelése legalább 10 € értékű? Ha igen, és úgysem lehetséges, valószínűleg a böngészője nem támogatja a Javascriptet, próbálja meg egy másik böngészővel vagy számítógéppel. Ha továbbra sem működik, másolja át kosara tartalmát egy e-mailes üzenetbe, és küldje el nekünk e-mailen keresztül.

Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címemet a profilomban?

Ez könnyű, jelentkezzen be és kattintson a felhasználói neve gombra, a bal felső sarokban.

GARANCIA ÉS VISSZATÉRÍTÉS

Mi a teendő akkor, ha rossz méretet rendeltem, vagy mégsem tetszik a termék?

Garantáljuk Önnek a pénzvisszafizetést vagy a cserét, ha a lehető leghamarabb visszaküldi a terméket használatlan állapotban. További információ a visszatérítés, csere részleteiről.